luni, 6 iunie 2016

Trandafirul din Saron

Soare, trandafiri, bucurie, prezenţă divină, zâmbet,  fericire, binecuvântare...
A fost nunta Lidiei :)










O nuntă binecuvântată, care ne-a lăsat frumoase amintiri de neuitat!

 

Cantarea cantarilor 2

1. Eu sunt un trandafir din Saron, un crin din vai. -
2. Ca un crin in mijlocul spinilor asa este iubita mea intre fete. -
3. Ca un mar intre copacii padurii asa este preaiubitul meu intre tineri. Cu asa drag stau la umbra lui, si rodul lui este dulce pentru cerul gurii mele.
4. El m-a dus in casa de ospat, si dragostea era steagul fluturat peste mine.
5. Intariti-ma cu turte de struguri, inviorati-ma cu mere, caci sunt bolnava de dragostea lui.
6. Sa-si puna mana stanga sub capul meu si sa ma imbratiseze cu dreapta lui! -

7. Va jur, fiice ale Ierusalimului, pe caprioarele si cerboaicele de pe camp: nu starniti, nu treziti dragostea pana nu vine ea! -
8. Aud glasul preaiubitului meu! Iata-l ca vine, sarind peste munti, saltand pe dealuri.
9. Preaiubitul meu seamana cu o caprioara sau cu puiul de cerboaica. Iata-l ca este dupa zidul nostru, se uita pe fereastra, priveste printre zabrele.
10. Preaiubitul meu vorbeste si-mi zice: "Scoala-te, iubito, si vino, frumoaso!
11. Caci iata ca a trecut iarna; a incetat ploaia si s-a dus.
12. Se arata florile pe camp, a venit vremea cantarii si se aude glasul turturelei in campiile noastre.
13. Se parguiesc roadele in smochin, si viile inflorite isi raspandesc mirosul. Scoala-te, iubito, si vino, frumoaso! 

Să aveţi o viaţă dulce, binecuvântată!

elena marin alexe



4 comentarii:

GRIGORE ROTARU spunea...

Fie-le calea numai lumină !

elena marin-alexe spunea...

Grigore Rotaru
Să fie cum spuneţi, d-le Rotaru :) Cu aleasă preţuire, Mulţumiri!

José Ramón spunea...

Bellas fotos
Un Cordial Saludo desde Creatividad e imaginación fotos de José Ramón

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Gracias, José Ramón! Saludo!