miercuri, 26 noiembrie 2014

Cântarea Cântărilor...în Alb de Mireasă!

   Eu sunt un trandafir din Saron, un crin din vai. - 
Preaiubitul meu este al meu, si eu sunt a lui; el isi paste turma intre crini. 
Pune-ma ca o pecete pe inima ta, ca o pecete pe bratul tau; caci dragostea  este tare ca moartea, si gelozia este neinduplecata ca Locuinta mortilor; jarul  ei este jar de foc, o flacara a Domnului.






 

Eu sunt a iubitului meu, si iubitul meu este al meu; el isi paste turma intre crini - Oana

Mi-ai rapit inima, soro, mireaso, mi-ai rapit inima numai cu o privire - Bogdan

4 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Casă de piatră tinerilor!
Mi-a plăcut mult buchetul miresei!
Seară plăcută draga mea Tiză!
Vă pup cu drag!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
BRAŢ DE MULŢUMIRI, DRAGA MEA, TIZĂ!

Unknown spunea...

Foarte frumos totul! Casa de piatra!

elena marin-alexe spunea...

Ionelmuscalu
Mulţumiri, pentru popas!